Caută

Categorii



Pagini similare

SERVICII CLIENŢI

Informatii de transport


Termenul de livrare - 10 zile lucrătoare

Livrăm cu Poșta Română. Transportul pentru comenzile mai mici de 200 Ron este 15 Ron.

In cazul comenzilor cu valoare peste 200 de RON, transportul este gratuit. Comenzile se trimit prin Posta Romana. Daca doriti sa primiti produsele prin curierat rapid (Fan Curier) atunci cheltuielile de transport vor fi suportate de Dvs.

Livrare cu FanCourier: suma transportului variaza in functie de localitate, de obicei suma este intre 20-30 ron (deci suma 20 ron specificata la salvarea comenzii poate varia din cauza ca noi nu avem contract cu firma de curierat). Puteti sa faceti un calcul mai exact accesand link-ul de mai jos, tot aici gasiti localitatile cu sediu Fancourier, trimitem colete numai in aceste localitati:

http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/

Confidentialitate si securitate

Informatiile furnizate la inregistrare vor fi folosite de Webshop-ul Moyra doar la indeplinirea comenzii. Utilizatorilor inregistrati, numai in acel caz trimitem buletine de stiri daca sunt abonati la ele si sunt cerute in mod expres. Scopul gestionarii datelor este identificarea clienţilor eligibili. Webshop-ul Moyra nu furnizeaza informaţii cu caracter personal unei parti terţe exceptand in acel caz in care sunt legate de indeplinirea comenzii (de exemplu, pentru livrare).

Orice utilizator poate solicita stergerea datelor sale personale, pe care operatorul paginii de web trebuie sa indeplineasca in decurs de 8 zile. In cazul in care utilizatorul anuleaza inregistrarea, datele sale sunt automat sterse din sistem.

In cazul in care un utilizator foloseste in mod ilegal date cu caracter personal,cu scop de inselaciune sau constituie un delict penal, atunci Webshop-ul Moyra poate sterge toate datele personale.

Rascumparare, schimb

Cumparatorul are dreptul de a cere schimbul produsului, daca după despachetare observa ca produsul este demonstrabil defect, iar eroarea s-a efectuat inainte de primirea bunurilor, sau in cazul in care produsul nu este conform cu asteptarile. Optiunea de schimb este valabila pentru produsele intacte, neutilizate si se efectueaza in termen de 10 zile lucratoare de la primirea reclamatiei. Incercam sa efectuam inlocuirea cat mai repede posibil. Timpul de inlocuire a produselor este de 1-3 zile lucratoare de la intoarcerea produsului respectiv la noi, in cazul in care produsul nu este in stoc atunci data indicată pe pagina de web este cea ghidatoare. Uneori, se intampla ca din cauza absentei temporare a produselor, oferim cumparatorului un produs de substituţie pe care clientul nu este obligat sa accepte.

In cazul in care cumparatorul nu mai poate sa astepte produsul comandat initial, firma noastra va rambursa pretul de achizitie platit. Vanzatorul are obligatia de a restitui pretul de achizitie, numai in acel caz daca produsele sunt intacte, complete, si cumparatorul dispune de factura initiala. Avem dreptul de a cere daune de la Cumparator, daca produsul a suferit defecte din cauza ca nu a fost folosit dupa destinatie.

  1. In primul rand, contactati-ne si indicati faptul ca doriti sa returnati produse.
  2. Va rugam sa ne trimiteti produsele cu confirmare de primire, intact, in ambalajul original, nu scrieti adresa de returnare pe ambalajul proprie a produsului. Nu postati cu ramburs, pentru ca astfel nu putem sa luam pachetul returnat astfel.

Comanda

În cazul comenzii de pe site-ul Shopforever, plasarea comenzii se face în felul următor:

1.Din meniul catalogului de produse sau în caseta de căutare situată pe partea stângă a paginii noastre de web selectaţi produsul/produsele pe care doriți să le comandați apoi daţi click pe "Adaugă în coş". Produsele selectate vor apărea în coşul Dvs. virtual. Sistemul, la fiecare click va adăuga un produs în coş, cantitatea o puteţi schimba intrând în coş şi schimbând cantitatea. În căsuța din dreapta puteţi vedea care produse au fost puse în coşul Dvs., puteți șterge produse, făcând click pe pictograma coșului de gunoi. Aici puteţi vedea şi tariful de transport a produselor deja selectate. 
2. Dacă doriţi să comandaţi produsele selectate , daţi click pe butonul "Plăteşte" . Dacă sunteţi client nou şi nu sunteţi încă înregistrată daţi click pe butonul " Creează un cont" şi introduceţi adresa dvs. de e-mail. Apoi, trebuie să completaţi formularul. Câmpurile marcate cu roşu sunt obligatorii. Aici, puteți să alegeţi dacă doriţi săvă îmscrieţi la newsletter-ul nostru sau aţi dori să fiţi notificate de oferte cu discount. După ce ați completat toate câmpurile, faceți click pe butonul "Înregistra". În continuare puteţi să modificaţi adresa de facturare şi adresa de transport.  Daţi click pe butonul "Următor". Aici puteţi să citiţi condiţiile de transport, bifând căsuţa, puteţi să acceptaţi aceste condiţii. Alegerea modului de transport este obligatorie, în cele mai multe cazuri se face cu maşinile proprii a firmei. Daţi click pe butonul "Următor". 
3.Dacă sunteţi un client deja înregistrat, puteţi să intraţi în cont folosind adresa Dvs. de mail şi parola. Dacă aţi uitat parola Dvs. puteți solicita o nouă parolă de la noi dând click pe opţiunea " Ai uitat parola?"
Pe partea stângă, sub meniul "Contul meu" puteţi vizualiza comenzile mai vechi sau recente, adresele de livrare şi de facturare, informaţiile personale, notificările care pot fi modificate în orice moment dând click pe butonul "Actualizaţi" sau "Şterge". Puteţi să părăsiţi contul Dvs. dând click pe butonul "Ieşire".
După ce vă înregistraţi în sistemul nostru o să primiţi un mail de notificare. 

Vizualizarea si urmarirea comenzilor

Intrand in sistemul nostru online puteti vedea cu usurinta starea comenzii. In cazul in care pachetul a fost expediat, adresati-va serviciului de curierat, sau la posta.

In acelasi timp, aveti posibilitatea de a revizui comenzile trecute.

In legatura cu comenzile dvs. puteti sa Va interesati la adresa de mail moyrashop.info@gmail.com sau la numarul de telefon  0753.989.225

Modificarea datelor

Modificarea datelor se poate efectua dupa ce dati adresa de e-mail si parola. Daca ati uitat sau nu stiti parola Dvs. va trimitem prin e-mail la adresa Dvs.

In cazul in care dupa inregistrare s-au schimbat datele Dvs. sau doriti sa schimbati numele de utilizator sau parola, faceţi clic pe Informatii personale.

In cazul in care informatiile furnizate sunt corecte, sistemul le salveaza, si va trimite confirmarea modificarilor la adresa Dvs. de email.



Coş  

Nici un produs

Livrare 0,00 RON
Total 0,00 RON

Coş Plăteşte

Newsletter

Facebook